top of page

Water remedie getest!

Ik kreeg de behoefte om mijn water remedie te laten testen door iemand. Omdat ik steeds met mijn beide voeten op de grond wil blijven staan en niet al te spiritueel of zweverig wil overkomen. Want hoewel ik dit in samenwerking met de lichtwereld maak wil ik ook gewoon weten wat we er als mens praktisch aan hebben. Ik kreeg de tip om de remedie te laten testen door Frank Silvis. Frank was in een vorige functie regiodirecteur van Vitens, een van de grootste waterbedrijfen in Nederland. Hij is bekend met vitaal water want sinds een aantal jaren heeft hij een eigen bedrijf Vortex Vitalis en werkt hij ook aan watervitaliteit. Hij wordt als een deskundige gezien op zijn vakgebied en voert regelmatig testen uit voor derden.

Ik belde hem op en vroeg of hij mijn water wou testen. Hij beschreef wat ik daarvoor moest doen: Mijn kraanwater in een schoon glazen potje stoppen en dat vervolgens inpakken met aluminiumfolie. Vervolgens moest ik het water waar ik de remedies van maakte in een schoon glazen potje stoppen en ook inpakken in aluminiumfolie. En tot slotte de remedie zelf in een potje potje stoppen en ook die inpakken met folie. Op die manier kon ook het verschil gemeten worden. Een soort beginwaarde en het uiteindelijke resultaat.

Ik nam uiteindelijk 4 potjes water en een waterstaafje mee. In mijn 4 potjes had ik 4 verschillende soorten water:

Kraanwater uit mijn keukenkraan van thuis

De remedie Thuiskomen in jeZelf

Kraanwater waar mijn waterstaf in het water had gestaan en naar mijn beleving het water had gevitaliseerd.

Een oude remedie die ik nog had staan van een paar maanden eerder. Ik had die onbeschermd bewaard in een plastic fles op mijn zolder.

Aangekomen bij Frank hebben we eerst uitgewisseld en gepraat over zijn en mijn werk met water, onze achtergronden en persoonlijke verbinding met water. Daarna begon het testen. Ik was helemaal niet zenuwachtig. Wel was ik enorm nieuwsgierig. Naar de test en de uitslag. Frank begon zijn test. En begon nog een keer. Hij keek me aan en begon opnieuw. Tot 3 keer toe begon hij opnieuw. Ik had dat pas in de gaten toen hij er iets over zei. Want de waarden die had mat waren absurd hoog. En dus van een niveau dat hij nog niet eerder was tegengekomen!

we vervolgden de test. En elke keer keek hij me even van opzij aan. Nadat hij klaar was legde hij me uit wat hij precies gemeten had. Hij test het water altijd op 6 waarden. Dat zijn:

De Boviswaarde (levensenergie)

De positiviteit van de Boviswaarde (een hoge Bovis waarde/ levens energie wil nog niet zeggen dat het goed is)

De intentie van de watermakers

De kiemkrach (hoe reageren kiemen en zaden op dit water)

De aanwezigheid van negatieve informatie (verzamenterm voor alle aanwezige restanten van chemicalieën als medicijnen, schoonmaakspullen, bestrijdingsmiddelen, etc)

De aanwezigheid van negatieve elektromagnetische straling.

De Boviswaarde kwam uit op 400 miljoen! Je moet weten dat het water van Lourdes bijvoorbeeld 15.600 Bovis is. En het water gevonden bij de piramides van Bosnië zitten tussen de 35.000 en 45.000 Bovis. In graancirkels vind je ook vaak een hoge Bovis waarde. Maar 400 miljoen is wel heel erg veel! Dat had ik ook niet gedacht maar ik snap het wel. In een andere blog zal ik er dieper op in gaan. Laten we kijken naar de andere waarden.

De positiviteit van de Boviswaarde was een 10 (op een schaal van 1 tot 10). En dat is heel belangrijk. Want een hoge Bovis waarde kan namelijk betekenen dat de energie te heftig is. Dat je lichaam niet goed kan omgaan met deze energie. En dat bleek niet zo te zijn. Fijn! Want ik weet wel dat het juist goed is voor je lichaam en je eigen proces, maar als zo'n test dat bevestigt dan is dat toch ook weer prettig.

De intentie van de watermakers is ook een 10 (op een schaal van 1 tot 10)

De kiemkracht was ook een 10 (op een schaal van 1 tot 10)

De kiemkracht zegt iets over hoe de natuur reageert op dit water. Of de kiemen en zaden zich goed kunnen ontwikkelen. En ook hier is het belangrijk om te weten dat een hoge Boviswaarde niet altijd positief is. Omdat het gaat om de voedingswaarde. Je kunt wel versneld groente of fruit laten groeien (kwantiteit) maar wat is dan de kwaliteit nog? Wat is dan de kwaliteit van de levens- en dus voedingswaarde.

Het water liet ook zien dat de remedie dus bijdraagt aan de kwaliteit van de plantenwereld.

Verder bleek dat de remedie een bijzondere sterke werking heeft op het neutraliseren van negatieve informatie. De waarden gingen heel erg veel naar beneden. Frank was hier ook wel verbaasd over want zo'n lage score was wel uniek. Dat gold ook voor het opheffen van de negatieve elektromagnetische straling. Ook hier was een bijzonder goede score. Hij feliciteerde me met de behaalde resultaten want dat werd zelden gehaald.

Dus best trots en heel erg blij met deze ontwikkeling tot nu toe! En natuurlijk dank aan de fijnstoffelijke wereld die hier ook bij betrokken is!


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page