top of page

De remedie Thuiskomen als kraanwater?


Afgelopen voorjaar kreeg ik op de Dag van de Aarde (22 april) innerlijk een sterke behoefte om naar de rivier de Vecht in Dalfsen te gaan om daar enkele druppels van de remedie Thuiskomen in jezelf in De Vecht te druppelen. En ook al begrijp ik niet altijd direct waarom iets is, als ik het zo sterk voel dan volg ik mijn gevoel. Ik nam mijn vriendin Anja mee en samen stonden we daar aan de oever van de Vecht. Het was een mooi moment.

Enkele weken later kreeg ik een droom. In mijn droom zag ik dat mijn remedie Thuiskomen in jeZelf uit de kraan zou komen. Ik weet nog dat ik wakker werd en dacht "hoe gaat dat ooit in z'n werk?" Typisch een droom. Dacht ik...

Ongeveer een week later lees ik in de krant dat waterbedrijf Vitens een nieuwe waterwinplek aan het bouwen is aan de Vecht in Dalfsen. Men gaat Vechtwater winnen en daar kraanwater van maken. Huh?! Kippenvel over mijn hele lichaam! Hier was iets aan het gebeuren dat ik nog niet kon overzien maar wel leuk en interessant begon te worden!

Maanden later, op 10 oktober was de open dag van dit nieuwe gebouw van Vitens. Natuurlijk ben ik een kijkje gaan nemen. De open dag werd heel goed bezocht door duizenden mensen uit de regio die zich betrokken voelen bij het water. Ik heb prachtige gesprekken gehad met medewerkers van het waterberijf. Ik kwam ook in gesprek met een oud directeur die wist wat ik bedoelde met water vitaliseren. Hij gaf aan dat het binnen het bedrijf nog wel een punt van discussie was. Niet iedereen kon mee in dat verhaal dat soms als vaag wordt omschreven. Want de bewijslast gaat via radiësthesie en dat is niet erkend. Dat heeft te maken met het feit dat we het wel kunnen meten maar we kunnen het nog niet verklaren.

Ik begrijp ook dat als Vitens water vitalisatie wel zou erkennen ze ook moeten erkennen dat het huidige kraanwater niet vitaal is. Dat is best heftig voor een waterbedrijf dat 5 provincies van kraanwater voorziet. En zoals de oud directeur terecht opmerkte: Als Vitens wel gevitaliseerd water maakt en dat vervolgens naar alle huishoudens stuurt dit water onderweg opnieuw zijn vitaliteit zou verliezen. Dat komt omdat water tijdens de reis van het waterbedrijf naar de verschillende huishoudens langs allerlei (elektriciteits) kabels in de grond en de riool moet.En het is intussen bekend dat water dan wederom die informatie oppakt. Dus deze directeur gaf aan dat watervitalisatie dan aan het einde van de waterreis moet plaatsvinden. In de huizen van de mensen zelf. Hij vroeg zichzelf af of watervitalisatie dan nog een taak is van het wtaerwinbedrijf of van andere bedrijven als kraanbedrijven en bedrijen die water vitalisators ontwikkelen en verkopen.

Goed, mijn droom blijft bestaan en ik zie wel waar mijn waterreis mij brengt...

Wordt vervolgd...


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page